Inteligentne Wi-fi w hotelu i centrum konferencyjnym – dlaczego warto je wprowadzić?

W Polsce mamy wiele obiektów o charakterze konferencyjno – hotelowym, w których odbywa się cały szereg różnego typu szkoleń, spotkań biznesowych, konferencji i kongresów. Organizacja tego typu spotkać wymaga odpowiedniej oprawy technicznej i multimedialnej, co jest wymogiem obecnych czasów i rozwoju technologicznego. Mamy coraz więcej obiektów hotelowych które wprowadzają do swoich ofert i aktywnie je wykorzystują tzw. inteligentne Wi-fi. Usługa taka pozwala na budowanie pozytywnych relacji i odbioru wśród gości całościowej usługi hotelowej. Czy inteligentne Wi-fi sprawdza się podczas aktywnych konferencji i innych tego typu spotkań oraz jakie są z niego korzyści? To pytania nad którymi dziś się pochylimy.

Strona powitalna hotelu zdefiniowana pod konkretny obiekt

W hotelach wykorzystujących system inteligentnego Wi-fi jako strona startowa i powitalna pojawia się w momencie logowania do Wi-fi informacja o hotelu i jego atrakcjach. Jest to znakomity sposób informowania gości hotelowych o wszystkich plusach hotelu, o jego ofercie, zasadach funkcjonowania, numerach po poszczególnych segmentów, i wielu innych, które mogą być przydatne dla gości. Na ekranie z wiadomością powitalną można także bez przeszkód umieścić informacje o aktualnych promocjach i działalności na arenie regionalnej, jest to znakomity sposób na promocje hotelu, który z pewnością zostanie lepiej zapamiętany przez gości.

Każdy kto loguje się do inteligentnego Wi-fi ma możliwość zapoznania się z oferta usług dodatkowych, ich cenami, godzinami otwarcia np. pralni lub sauny, ma także dostęp do informacji o atrakcjach jakie znajdują się wokół hotelu i ciekawostkach regionu. To co pojawi się na ekranie u gości zależy tylko od właściciela hotelu lub osoby zarządzającej, a dobrze wykorzystane, staję się perfekcyjnym narzędziem marketingowym. W łatwy sposób można przekonać gości do korzystania z hotelowej restauracji, czyli po prostu do zostawienia większej ilości pieniędzy w hotelu, o co przede wszystkim chodzi.

Obiekt konferencyjny

Promowanie regionu i okolicznych imprez

Na stronie powitalnej można także umieścić informacje o imprezach jakie odbywają się w mieście lub okolicy, szczególnie jeśli większość gości przyjechało właśnie ze względu na organizowane atrakcje. Hotelarz mając dostęp do inteligentnego Wi-fi ma wyjątkową okazję do promowania własnego miasta i regionu, ponieważ w każdej chwili może przesyłać do gości informacje o eventach, konferencjach, koncertach i innych ciekawych spotkaniach, które zachęcą gości do dłuższego pobytu.

Facebook- olbrzymia popularność

Korzystanie z tego systemu to także okazja do promowania hotelu w sieci. Doskonałym sposobem jest stworzenie strony na portalach społecznościowych, np. na Facebook, co ugruntuje pozytywny wizerunek i dobre postrzeganie obiektu w mediach. Pozwala to także na gromadzenie wokół hotelu grupy osób, które poprzez swoje polubienia promują obiekt wśród znajomych.

Promowanie stałych gości

Inteligentne Wi-fi informuje także o zniżkach i promocjach dla stałych gości poprzez korzystanie z programu lojalnościowego.